Domestico bjuder in till feedback direkt efter era uppdrag är slutförda med
SMS eller e-post.
Som ett led i vår kundvård har vi de senaste veckorna smugit igång ett automatiserat system för våra kunder att ge feedback på utförda städningar. Genom att svara med en emoj på hur man upplevt resultatet kan man snabbt dela med sig både bra och sämre resultat eller
upplevelser.
I sms:et eller mailet har man också möjlighet att ge instruktioner på vad vi kan göra bättre vid nästa städtillfälle eller lägga en beställning på till exempel fönstertvätt eller rengöring av ugn.
Vi har sett på de första svaren vi får att många uppskattar denna möjlighet att kommunicera enkelt, snabbt och direkt med oss.
På detta sätt håller vi kommunikationen strukturerad. Det blir enkelt och roligt att följa upp, att agera och att vara proaktiva. Vi får en chans att skapa bra kundrelationer och utveckla en hållbar verksamhet med ständiga förbättringar.
Det blir lättare att göra ett bra jobb!
Comments